Bærbare high-end hodetelefoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bærbare high-end hodetelefoner

Er på jakt etter nye hodetelefoner. Har hatt AKG k450 og var fornøyd med dem ,men er på utkikk etter noe litt bedre da jeg setter god lydkvalitet svært høyt. Jeg er for tiden student, trenger derfor ett par hodetelefoner som er svært portable med mulighet for å pakke dem ned i en tilsvarende boks som boses "on ear". De er forøvrig ikke uaktuelle, men kan godt gå opp i pris. Budsjettet ligger på mellom 1500-3000.
    Beats sine ser jeg på som uaktuelle da de er litt upraktiske med tanke på at de lekker lyd på studiestedet.

Active
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Sitat Opprinnelig postet av pakma
    Er på jakt etter nye hodetelefoner. Har hatt AKG k450 og var fornøyd med dem ,men er på utkikk etter noe litt bedre da jeg setter god lydkvalitet svært høyt. Jeg er for tiden student, trenger derfor ett par hodetelefoner som er svært portable med mulighet for å pakke dem ned i en tilsvarende boks som boses "on ear". De er forøvrig ikke uaktuelle, men kan godt gå opp i pris. Budsjettet ligger på mellom 1500-3000.
    Beats sine ser jeg på som uaktuelle da de er litt upraktiske med tanke på at de lekker lyd på studiestedet.
    hva med sennheisers pxc-450. jeg har disse og er fornøyd. gav 2.400,- for de.. du kan lese om de på cdon.com, men de er ikke billigst..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •