Xcomfort programmeringsgrensesnitt - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12
Viser resultater 221 til 226 av 226
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    brukte MRF til å finne den nye Comm Sticken... dro opp nye datapunkt. import til IPS og voila :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte jeg skulle sparke igang denne tråden her igjen.. Lurer på om det er noen som har funnet ut om det er mulig å styre "alt-mulig-slags-duppetditter" med IP Symcon ? Eventuelt om det er mulig å styre IP Symcon med Vera ?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2011
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xian Vis post
    Tenkte jeg skulle sparke igang denne tråden her igjen.. Lurer på om det er noen som har funnet ut om det er mulig å styre "alt-mulig-slags-duppetditter" med IP Symcon ? Eventuelt om det er mulig å styre IP Symcon med Vera ?
    https://www.symcon.de/en/ gir deg mer informasjon om hva IP Symcon kan styre bortsett fra XComfort. Når det gjelder motsatt vei, altså om Vera kan styre IP Symcon tror jeg nesten du må sjekke med Vera...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2016
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy Problem med cKOZ - 00/03

Hei, jeg trenger litt help.

Har fått installert Sensio og xConfort i huset og prøver å sette opp systemet. Har en xComfort cKoz - 00/03 kommunikasjonsgrensesnitt som skal kobles på Sensio SC-1, alt er nytt og ubrukt.

Problemet er cKOz oo/03. Jeg koblet den til pc via usb(A-B) installerte driver og lastet ned oppdateringen Eaton CI update 2.60 (Programvare)

Enheten dukket opp i oppdateringsprogrammet, det grønne lyset blinket som det skulle da jeg trykket på enheten i lista, så jeg trykket *oppdater*. Så gikk det en tid, og ingenting mer skjedde. Nå får jeg ikke forbindelse med enheten, det lyser ikke grønt(eller noe annet) når jeg har den tilkoblet med usb, ser bare på Windows Device Manager at Atmel-enheten er tilkoblet, se bilde: http://byggebolig.no/imageoriginals/...g?maxwidth=674

Er det noen som kan hjelpe med noe tips for å få min cKOz 00/03 i live igjen?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høyreklikk på den i bildet du linket til og velg avinstaller.
    Så dytt den i en annen usb port. Da skal den legge inn drivere på nytt.

Har ikke vært borti den enheten før.

Men hvis den skal være koblet til Sensioen, bør den ikke bare kobles til Sensioen? Burte vel da komme opp som egen enhet via MRF programmet.
    Så vidt jeg vet så er den enheten du nevner ikke den man bruker til å programmere systemet med. Den jeg har foran meg heter CK0Z - 00/13, og er en USB dongle.
    For å bruke de i MRF programmet så må man inn og sette at den skal lete etter USB. Står normalt til COM etter at man har installert første gang.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann,

Jeg har en bevegelsessensor PIR Motion Sensor CBMA-02/01, som fulgte med da jeg kjøpte huset mitt. Den har aldri vært koblet opp mot resten av xcomfort anlegget. Jeg vil gjerne benytte den i huset, men sliter med å finne den i MRF programmet. Jeg tipper at DIP-switchene må stå i en spesiell posisjon for at MRF programmet skal se den under scan, men jeg har prøvd ut mange kombinasjoner uten hell. Er det noen her som har erfaring med å koble en slik opp?

Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •