Amazon Echo - Side 2
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Amazon Echo

Har du koblet den opp mot et anlegg eller bruker du bare innebygd høyttaler?
    Vi har koblet den mot forsterkeren og mobilene våre med bt så om vi feks kommer hjem med lyd fra Spotify på øret og ber Alexa spille Spotify fortsetter musikken i den innebygde høytaleren. Ber vi henne skru på bt først og så ber henne om Spotify fortsetter musikken på anlegget.
    Vi er også på vei til å bestille en til. Har bare en liten leilighet så med en til strategisk plassert på kjøkkenet eller soverommet dekker vi hele leiligheten
    Mmm addictive she is som Yoda ville sagt det

Mer gøy med Alexa.
    Lastet ned broadlink RM plugin og og koblet opp en rm2 pro på nettet. Da ble det fart på sakene gitt! Ber vi nå Alexa om å turn on Movie starter hun pj, skrur av tv, senker lerretet, skrur av lysene og switcher til mediaspilleren på avr. Dette satte jeg opp mens fruen stekte biff, det er jo 14. mars i dag
    Nå gjenstår å lage scener for tv, bd og musikk så er vi i mål. Vel, litt tweaking som å få mediaspilleren til å gå inn på movies i Kodi, åpne luka på bd spilleren og sånt må man jo ha å kose seg med

Hvordan får du til Spotify?
    Hos meg kommer ikke valget opp under Books & Media i det hele tatt, og under innstillinger hvor man velger hva som skal være standard er Spotify der som et valg, men den er grå og kan ikke velges.

Godt spørsmål, kan ikke huske at det var et problem men jeg skal sjekke når jeg kommer hjem.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Jeg må ærlig si at jeg ikke husker hvordan jeg koblet Alexa med Spotify. Har du prøvd å bare be henne spille noe fra Spotify? Under books and media har jeg kun Amazon sine greier som jeg ikke bruker, ikke Spotify verken grønn eller grå...

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Sitat Opprinnelig postet av Danieluh Vis post
    Hvordan får du til Spotify?
    Hos meg kommer ikke valget opp under Books & Media i det hele tatt, og under innstillinger hvor man velger hva som skal være standard er Spotify der som et valg, men den er grå og kan ikke velges.
    Jeg lurer på om ikke Spotify er en native skill i Alexa så du bare ber henne spille noe også gjør hun det. For å spille fra mobilen aktiverer du "din Echo Dot" eller hvilken modell du har gjennom Spotify connect.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Lignende tråder

1. OmniMount Echo 50(63) TV møbel
    By NADKRAFT in forum AV møbler
    Svar: 3
    Siste melding: 05-30-2012, 19:12
  2. Leveringstid fra amazon.co.uk?
    By olemj86 in forum Spill
    Svar: 6
    Siste melding: 06-01-2010, 19:15
  3. Amazon.co.uk
    By VannMann1 in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 4
    Siste melding: 01-09-2009, 21:02
  4. Amazon.com - leveringstid?
    By magnuswb in forum Generell chitchat
    Svar: 1
    Siste melding: 02-03-2008, 21:41
  5. Lydkort til HTPC Echo MIA MIDI
    By Jackant in forum Generell HTPC
    Svar: 0
    Siste melding: 09-11-2006, 15:03

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg