Smart DNS? VPN?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smart DNS? VPN?

Noen som kan si noe om hvordan dette funker? Jeg er ganske grønn på området.. Hvis jeg ordner meg en konto fra f.eks overplay.net, kan jeg da kjøre samme greie på både pc, ps3 og wd tv live mediaspiller? Må jeg inn å gjøre noen innstillinger i router selv?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    Noen som kan si noe om hvordan dette funker? Jeg er ganske grønn på området.. Hvis jeg ordner meg en konto fra f.eks overplay.net, kan jeg da kjøre samme greie på både pc, ps3 og wd tv live mediaspiller? Må jeg inn å gjøre noen innstillinger i router selv?
    hei, ikke lett å gi noe godt svar her, det er utrolig mange muligheter for oppsett og ønsker, og særlig rundt VPN.

Hvorfor ønsker du VPN? Skal alt du gjør gå via tunnellen? Eller gjelder det f.eks. bare nedlastinger?

Husk at hvis du setter hele nettverket ditt over VPN, f.eks. til Nederland - da vil alle tro at du sitter Nederland - du kan miste tilgang til andre tjenester som krever at du er i Norge. Jeg vil tro at du normalt vil kun ha visse tjenester til å tro dette, mens andre skal være som i dag.

Om smart DNS - se denne What Makes OverPlay’s Smart DNS Service So Cool? | VPN Creative
    ...
    Parasound A21 / Dali Helikon 400mk1 / Bluesound Node2 / Samsung UE65HU7505

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eekeroth
    hei, ikke lett å gi noe godt svar her, det er utrolig mange muligheter for oppsett og ønsker, og særlig rundt VPN.

Hvorfor ønsker du VPN? Skal alt du gjør gå via tunnellen? Eller gjelder det f.eks. bare nedlastinger?

Husk at hvis du setter hele nettverket ditt over VPN, f.eks. til Nederland - da vil alle tro at du sitter Nederland - du kan miste tilgang til andre tjenester som krever at du er i Norge. Jeg vil tro at du normalt vil kun ha visse tjenester til å tro dette, mens andre skal være som i dag.

Om smart DNS - se denne What Makes OverPlay’s Smart DNS Service So Cool? | VPN Creative
    Svarer deg på PM, eekeroth..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •