Noen med sonos oppsett i Bergen som kan hjelpe meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen med sonos oppsett i Bergen som kan hjelpe meg?

Hei

Vet ikke om dette ligger i rette tråden men prøver her

Jeg har vært å fått meg tak i en Sonos Play 5 som jeg tenkte å bruke med bare line-in i "jobb leiligheta" mi i Bergen. Jeg har ikke hverken bridge eller trådløst nett i leiligheta så hadde planer om å bare bruke line-in inngangen og iphonen eller pc'n til å spille musikk ifra...
    MEN nå ser jeg at jeg ikke greier å få satt opp play:5 en uten å ha den på nett først... Gidder ikke å dra den med meg på flyet hjem og ned igjen her bare for å få satt den opp. Så lurte på om det er noen som bor i Bergen sentrum som kunne hjelpe meg med dette?
    Må visstnok inn i innstillingene på play5'n for å få satt den opp til å "lytte på" line-in inngangen (tåpelig at dette ikke er satt opp som default...)

Så om noen kunne hjelpe meg med dette så hadde jeg vært svært takknemmelig. Jeg vet jeg kan stikke innom hifi-klubben å få hjelp, men de stenger så tidlig på dagene at jeg rekker ikke innom dem da jeg normalt ikke er hjemme fra jobb før tidligst i 7 tiden

Så om noen kan hjelpe meg å få satt opp play5'n så skrik ut

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av twg76
    Hei

Vet ikke om dette ligger i rette tråden men prøver her

Jeg har vært å fått meg tak i en Sonos Play 5 som jeg tenkte å bruke med bare line-in i "jobb leiligheta" mi i Bergen. Jeg har ikke hverken bridge eller trådløst nett i leiligheta så hadde planer om å bare bruke line-in inngangen og iphonen eller pc'n til å spille musikk ifra...
    MEN nå ser jeg at jeg ikke greier å få satt opp play:5 en uten å ha den på nett først... Gidder ikke å dra den med meg på flyet hjem og ned igjen her bare for å få satt den opp. Så lurte på om det er noen som bor i Bergen sentrum som kunne hjelpe meg med dette?
    Må visstnok inn i innstillingene på play5'n for å få satt den opp til å "lytte på" line-in inngangen (tåpelig at dette ikke er satt opp som default...)

Så om noen kunne hjelpe meg med dette så hadde jeg vært svært takknemmelig. Jeg vet jeg kan stikke innom hifi-klubben å få hjelp, men de stenger så tidlig på dagene at jeg rekker ikke innom dem da jeg normalt ikke er hjemme fra jobb før tidligst i 7 tiden

Så om noen kan hjelpe meg å få satt opp play5'n så skrik ut

Prøvd å plugge tp kablen rett i sonos`en og satt den opp via pc/mac? på den måten sette sonos opp sitt eget trådløse sonos nett, er jeg ganske sikker på lykketil!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •