Er det mulig og få smarthus systemet Xcomfort til og kommunisere med PLS, uc etc?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Er det mulig og få smarthus systemet Xcomfort til og kommunisere med PLS, uc etc?

Er det noen som har kjennskap til om det er mulig og koble Xcomfort til eksterne styringsenheter? Da tenker jeg på f.eks en PLS el mikrokontroller. Jeg ønsker og installere Xcomfort i et nylig kjøpt hus og har undersøkt litt priser. Det er foreløpig alt for dyrt og benytte Home manager eller room manager som kan leveres med Xcomfort.
    Derfor ønsker jeg i første omgang og lage min egen enkle versjon av home manager vha PIC mikrokontroller og et hendig led display. Jeg har undersøkt litt og sett at Xcomfor leverer inn og utgangsmoduler, men da er spørsmålet om jeg kan bestemmme hva et inn/utgangssignal skal henvise til. Kan jeg f.eks lese av en temperatur med en av Xcomfort`s tempfølere og sende dette(som et 4-20mA,0-10V etc)med Xcomfort`s analoge utgangsmodul til en hvilken som helst analoge inngang(PLS, el min mikrokontroller)?

Newcomer vallente_82 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvilken løsning endte du opp med?