Årets oppgradering 2007 - avstemning avsluttet - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 89
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Et legitimt spørsmål som jeg godt kan utdype.
    *klipp*
    Takk for utdypningen, og lykke til med Sound Planet!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Vi ønsker derimot å bidra med vår relativt beskjedne premie for å sette pris på et fargerikt, inspirerende og ikke minst uhøytidelig og morsomt forum der slike kåringer bør betraktes som et lite krydder i hverdagen og ikke noe mer.
    Godt forsøk, med det heter vel markedsføring . Og det er greit det. Men wotg har endel viktige poenger.

Jeg leser ikke mye her men ble veldig overrasket over resultatet. Trodde det var ganske overlegent Necrot´s gavekort (uten at det ser ut som han trenger det, hehe).

Ser jo ikke HT til verdenskrigen engang jo . Men skjønner at en kar som er opptatt av lydkvalitet i to kanaler er en raring her.

Hvis vi stemmer på flotteste hjem og bil så er vi mer enig men trodde ikke det var meningen :-P .

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Godt forsøk, med det heter vel markedsføring . Og det er greit det. Men wotg har endel viktige poenger.

Jeg leser ikke mye her men ble veldig overrasket over resultatet. Trodde det var ganske overlegent Necrot´s gavekort (uten at det ser ut som han trenger det, hehe).

Ser jo ikke HT til verdenskrigen engang jo . Men skjønner at en kar som er opptatt av lydkvalitet i to kanaler er en raring her.

Hvis vi stemmer på flotteste hjem og bil så er vi mer enig men trodde ikke det var meningen :-P .
    Både HoJ, Necroth samt Marsboer kjører jo 2 kanals system.

Hjemmekino behøver ikke låte dårlig i stereo. Selv bruker jeg mitt eget mer til stereo en hjemmekino. Det sier vel litt om hva jeg prioriterer? Kjøper ikke Sonus Faber for å se film ;-) (ikke bare...hvertfall;-) )

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes wotg toucher innpå mange momenter, og enkelte er jeg enige i.

Men; Denne avstemnngen er en uhøytidlig konkurranse der kriteriene for å bli nominert er mest basert på underholdning og spontanitet. Avstemningen bør tolkes ditto. IMHO.

BTW: 13 minutter igjen å stemme.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Synes wotg toucher innpå mange momenter, og enkelte er jeg enige i.

Men; Denne avstemnngen er en uhøytidlig konkurranse der kriteriene for å bli nominert er mest basert på underholdning og spontanitet. Avstemningen bør tolkes ditto. IMHO.

BTW: 13 minutter igjen å stemme.
    Tja... når noen billige høyttalere montert på vegg slår Avantgarde og B&W 802 så vet jeg ikke hva slags ord jeg skal bruke. Useriøsitet er det som slår meg, eller kanskje mest uvitenhet?

Nå hadde vel Necrot beste anlegg i utgangspunktet, men alikevel....

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer AW!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det bare å gratulere AndreWerdenskrieg med gavekort fra Soundplanet, og Marsboer og Necroth med gavekort fra Stockfisch.

Alle nominerte har kjempeoppsett i mine øyne, så gratulerer alle som var nominert

BTW: Andre runde har startet nå, "Årets bildetråd 2007".

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med seier AndreWerdenskrieg. ...og god spirit fra de andre nominerte.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja... når noen billige høyttalere montert på vegg slår Avantgarde og B&W 802 så vet jeg ikke hva slags ord jeg skal bruke. Useriøsitet er det som slår meg, eller kanskje mest uvitenhet?

Nå hadde vel Necrot beste anlegg i utgangspunktet, men alikevel....

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Men jeg vil ikke diskutere dette, men useriøsitet og uvitenhet?? hvorfor??

Det er ikke pris på et anlegg som bestemmer! og i denne avstemmingen så er det hvem som har det mest smakfullt og da spiller det ikke noen rolle om høyttalerne koster 10k eller 80k....

Jeg vil si at alle de nominerte er like gode Men det oppsettet til vinneren er jo som tatt fra en himmel som alle oss andre misunner han ( alt er relativt ) DERFOR skjønner jeg ikke hvordan du kan spytte ut noe slikt!

PS: jeg kjenner ikke AndreWerdenskrieg, har aldri snakket med han. Har ikke vært hos han eller hatt noen kontakt generelt... slik at du ikke kan komme med det

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da var resultatene på plass

Her er resultatene for den første runden i årskavalkaden.
    Gratulerer til vinnerene og takk til de 135 brukerene som har stemt, nominert og deltatt. Jeg vil også takke AVshop og SoundPlanet for at de stiller med de svært så generøse premiene.

• AndreWerdenskrieg's Waf set-up stemmer 37 stemmer 27,4%
    • Førsteplass! Gratulerer med Rabattkortet fra Soundplanet!

• Marsboer 33 stemmer 24,4%
    • Andreplass! Gratulerer med StockFisch gavekortet fra Soundplanet!

• Necroth 22 stemmer 16,3%
    • Tredjeplass! Gratulerer med StockFisch gavekortet fra Soundplanet!

• Jens123 21 stemmer 15,5%
    • Gratulerer med fjerdeplassen!

• Hanspf 13 stemmer 9,6%
    • Gratulerer med femteplassen!

• HoJ 9 stemmer 6,6%
    • Gratulerer med sjetteplassen.

Om noen har spørsmål vedrørende premiene ber jeg om at der tar kontakt direkte med forhandler eller sender meg spørsmålene slik at jeg kan videreformidle de. Takk for hjelpen og oppslutningen.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen hjertelig takk for stemmer folkens, rørt ops:
    Gratulerer til dere andre :smile:

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Vet ikke hva jeg skal si jeg. Men jeg vil ikke diskutere dette, men useriøsitet og uvitenhet?? hvorfor??

Det er ikke pris på et anlegg som bestemmer! og i denne avstemmingen så er det hvem som har det mest smakfullt og da spiller det ikke noen rolle om høyttalerne koster 10k eller 80k....

Hvorfor heter det da ikke "Årets mest smakfulle oppgradering" eller "Årets vakreste lytterom eller hjemmekino"?

Da har jeg missoppfattet da jeg trodde det innebar beste oppgradering i form av musikk- og eller filmopplevelser. My bad..

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor heter det da ikke "Årets mest smakfulle oppgradering" eller "Årets vakreste lytterom eller hjemmekino"?

Da har jeg missoppfattet da jeg trodde det innebar beste oppgradering i form av musikk- og eller filmopplevelser. My bad..
    Tenk på det som en adjektivhistorie: Årets _______________ Oppgradering.
    Alle kunne nominere og begrunne sine kandidater, således var det helt åpent.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for stemmer! :-D

Moro med litt spenning. Var 1 stemme fra gavekort :smile:
    Må jo selvsakt også takke Gwandarion, samt HoJ for nominasjonen. Supert at både AVShop samt Anfield bidrar med premier!

Gratulerer også alle andre nominerte :-D

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Henger meg på gratulasjonene her.. Takker for å bli nominert, gratulerer til dere tre som stakk av med premier, og til oss alle (ikke bare nominerte) som setter pris (ikke valutta) i god musikk med god lyd.
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst: Hjertelig takk til Devilej som nominerte meg og hjertelig takk til alle som har stemt. Helt utrolig.
    Dette var spennende! Jeg må si at jeg er overrasket at jeg fikk mest stemmer, spesielt når man ser hvilke oppgraderinger de andre nominerte her har gjort. Akkurat som Necroth så er jeg rørt, dette hadde jeg aldri ventet meg.
    Ellers vil jeg si at Wotg hadde mange gode poeng og tolker ikke hans innlegg som negativt.

2007 har vært et fantastisk år. En slik oppgradering har jeg ventet lenge på og Krell er en produsent jeg har drømt om siden ca '93. Å endelig få noe slikt i hus har vært fantastisk, selv om det var en veldig trist hendelse som gjorde at jeg kunne gjøre dette. Mine oppgraderinger har gått ut på å ikke bare finne utstyr som spiller bra, men som også ser bra ut når anlegget ikke er i bruk siden det faktisk står i vårt hjems oppholdsrom.
    Vårt oppsett har hele tiden hatt hjemmekino i fokus, men selvsagt har også musikk vært en prioritet, dog ikke like mye.

Jeg virkelig nyter musikk når jeg bruker anlegget til slikt og film er bare en glede. Jeg må innrømme at jeg ofte drømmer om store gulvhøyttalere og gigantiske senterhøyttalere, men er allikevel meget fornøyd med oppsettet og har ingen planer om å forandre nevneverdig på det med det første. Jeg kommer til å teste ut småting når det gjelder akustikk og kommer etterhvert til å gå til innkjøp av ny DVD-recorder og jeg vurderer enten HD-DVD-spiller eller en god CD-spiller. Ellers blir nok oppsettet slik det er nå.

Jeg må si at jeg er veldig overrasket over at en slik relativt uhøytidlig avstemning har slike fantastiske premier, eller faktisk premier i det hele tatt!

Ellers vil jeg rette en stor takk til alle de andre nominerte i denne avstemningen. Jeg hadde selv en soleklar favoritt som desverre ikke nådde helt opp, men alle har gjort imponerene og spennende oppgraderinger.

Hjertelig takk

mvh
    Øyvind H
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer!

Intermediate ambiance sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,849
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GRATTULERER MED FØRSTEPLASSEN!!

A.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt forsøk, med det heter vel markedsføring ..
    Selvfølgelig. Men det tok jeg for gitt at folk skjønte... ;-)

Uansett, gratulasjoner til alle prisvinnere.

AndreWerdenskrieg: Send meg en mail på post@soundplanet.no med din mailadresse og du får oversendt din gevinst på mail om ikke lenge.

Når det gjelder vinnerne av andre- og tredjepremien (CD fra Stockfisch Records):

I og med at vår egen nettside ikke er lansert enda; sjekk nettsiden til plateselskapet Stockfisch-Records: Gitarrenmusik + Pauler Acoustics: Masteringstudio og sjekk ut hvilke innspillinger som er tilgjengelige. Send meg så en mail på post@soundplanet.no med nicket, komplett navn og adresse og hvilken plate du kunne tenke deg så vil vi sende ut gevinsten din så raskt det lar seg gjøre.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis andrewerdenskrieg!

Leste gjennom tråden her nå....

Først wotg, også når han bes fint om ta klagingen i en annen tråd så bare fortsetter antonx?

Synd.... Fint tiltak! Spennende lesning! IKKE NOE Å KLAGE OVER ER MIN MENING!

Godt nyttår til alle med høyt kolesterol og hjerteflimmer.... Jeeeezzz

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •