Artikkel: Betenkninger rundt WAF - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 91
    Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Way to go, A|ex! De må bare tro at de er med og bestemmer så ordner det mest usannsynlige seg etterhvert...:wink:

Intermediate -DJ_Ultimate- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off a|ex... :-? hvet ikke helt hvordan jeg skal stille meg til "din oppførsel" eller hva jeg i heletatt skal tenke om den...

Det virker som om dama de ikke har så mye mot det egentlig når hun lar seg overtale såpass lett som å bli med å hente PC-Ultra i mot hat hun får høre sin musikk å shoppe litt på turen..?? :-? :/

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Way to go, A|ex! De må bare tro at de er med og bestemmer så ordner det mest usannsynlige seg etterhvert...:wink:
    Min reaksjon etter å ha lest A|ex' innlegg er at det ikke er så mye tvil om hvem som bestemmer, og det er vel neppe A|ex. Kjapp oppsummert er det nå A|ex som støvsuger, A|ex som vasker opp, A|ex som lufter bikkja..... og samboeren som shopper....

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    man kan jo evt. bruke det eldste av alle kvinne triks, dvs. nekte de sex

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    man kan jo evt. bruke det eldste av alle kvinne triks, dvs. nekte de sex
    *hehe*... de kan holde ut lenge... og da mener jeg LENGE!!! :? (urettferdig er det...)

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det høres ut som en smart strategi, wotg...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fantastisk tråd! Er uten W fortsatt, men jeg vil på forhånd takke alle dere som går foran og gir råd og vink. Det kommer nok godt med en vakker dag

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig usikker på hvem som "lurer" hvem Alex. Og det høres slitsomt ut, men en fin hjemmekino har du fått. OG at du faktisk fikk lov til å benytte soverommet er det vel bare å ta av seg hatten for.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Veldig usikker på hvem som "lurer" hvem Alex. Og det høres slitsomt ut, men en fin hjemmekino har du fått. OG at du faktisk fikk lov til å benytte soverommet er det vel bare å ta av seg hatten for.
    For meg høres det ut som A|ex har fått til en Win-Win situasjon... begge er happy! :grin:

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det høres ut som en smart strategi, wotg...
    Im the zen f*****g master... not

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget interessant tråd ja. Her må man vel gjøre sine individuelle erfaringer, ikke alle triks fungerer likt overalt. Ærlighet varer selvsagt lengst, og redelige forhandlinger er nok tingen selv om dette kan være slitsomt, ta endel tid og man må gi mye for å få noe. Her i huset står det nå bl.a. to 46 kilos transmisjonslinjer, to 100 liters svarte høyttalere til keyboardet og fem gulvstående i kinoriggen, en 52" bakprojeksjon samt at sub og PJ er på vei. Stort gammelt svart piano fra 1930 er vel også en slags AV-utstyr eller? Selv om dette ikke er allverden (mye av utstyret begynner jo å dra på åra) har jeg nok fått svi så det holder gjennom en mannsalder med elskede W. Men man venner seg til alt.Nå har jeg sluttet å røyke (nesten helt, ja) samt startet skikkelig på slanker'n. Superhøy WAF!

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av -DJ_Ultimate-
    off a|ex... :-? hvet ikke helt hvordan jeg skal stille meg til "din oppførsel" eller hva jeg i heletatt skal tenke om den...

Det virker som om dama de ikke har så mye mot det egentlig når hun lar seg overtale såpass lett som å bli med å hente PC-Ultra i mot hat hun får høre sin musikk å shoppe litt på turen..?? :-? :/
    Jeg kan si såpass at min bedre halvdel har MYE imot "store stygge klumper" - og hun er, heldigvis for meg, ekstremt korttenkt når det er noen shoppingmuligheter som byr seg som hun ellers ikke får

Sitat Opprinnelig postet av SEB
    Min reaksjon etter å ha lest A|ex' innlegg er at det ikke er så mye tvil om hvem som bestemmer, og det er vel neppe A|ex. Kjapp oppsummert er det nå A|ex som støvsuger, A|ex som vasker opp, A|ex som lufter bikkja..... og samboeren som shopper....
    For å si det sånn, det er nok ikke jeg som gjør mest her i huset - men det jeg gjør, synes jeg er en veldig lettvint måte å få realisert en dedikert hjemmekino i en leilighet på 60 kvm på. Og vi vet vel alle hvem som bestemmer når alt kommer til alt..og det er ikke oss :-| Etter noen år vil de fleste "tøffetøffe gutta" innse at de har blitt jekket ned noen tøffel-hakk

Jeg er ikke i tvil om hvem som har fått mest ut av "kompromissene". Er dama di glad i klær, sko og smykker...er det alltids muligheter for en lettkjøpt bestikkelse Det er den korteste veien til å få store høyttalerne inn i stua, mener nå jeg!

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den "glemte" WAF

Det er et viktig aspekt med WAF som innvirker i sterk grad og det er din egen WAF faktor. Dvs hvor glad er din utkårede i DEG. Dette avhenger likesidet i hvor høy hennes HAF er. Og begge stiger eksponentielt med investert kjærlighet, tid og omtanke.

Kort sagt en tåler veldig mye av dem en er glad i så behandle din partner med kjærlighet og respekt så er resten opp til økonomien og fantasien.....

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Det er et viktig aspekt med WAF som innvirker i sterk grad og det er din egen WAF faktor. Dvs hvor glad er din utkårede i DEG. Dette avhenger likesidet i hvor høy hennes HAF er. Og begge stiger eksponentielt med investert kjærlighet, tid og omtanke.

Kort sagt en tåler veldig mye av dem en er glad i så behandle din partner med kjærlighet og respekt så er resten opp til økonomien og fantasien.....
    Hehe, klokt sagt, Counterpointer, tiltredes!
    Denne investeringen er jo bedre enn bare å kjøpe seg goodwill med penger. Også styrker det forholdet på sikt.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en god teori Counterpointer. Men hvordan var det med teori og praksis igjen? Jo, det stemmer sjeldent.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som en god teori Counterpointer. Men hvordan var det med teori og praksis igjen? Jo, det stemmer sjeldent.
    TJA.............................. Det er jo ingen som har fasit men har selv vært sammen med min kone i 21 år siden vi var 17 år gamle. Jeg har i dag egen kino, surround med design tv i stua, tv i hennes bil med matcende annlegg flere kilowatt med forsterkere i "min" bil osv. Need i say moore ????????

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åh! Jeg misunner deg Counterpointer!! Noe så vannvittig...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig hyggelig Dj-ultimate Bare forsett med repetisjonene i benk så ordner nok det meste seg

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    809
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ;-) Vi får se... Jeg ikke gamle karen ennå så kanskje det er håp :-) Men det virker som du har lyktes bra ;-)

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På kino fronten er jeg nok i de lavere klasser, men når det gjelder kona så er hun "high end" special edition.

Det er alltid håp så du kommer nok til å klare det kjempebra. Nøkkelen til å få det bra er at begge er villige til å jobbe med forholdet (og da er det plass til en kino og en god del hi-fi)

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •