Høstens vakreste eventyr?

Som en stor HiFi entusiast gjennom mange år var katalog sleppet til Hi-Fi klubben det vakreste eventyret for meg høst etter høst. Den kom trofast rett i postkassen og ble lest time etter time. For det er sånn for oss som har levd noen 2-sifrete år at internett ikke alltid har vært der og informasjonen vi fikk kom i papirsform. Så alt man da kom over av relevant informasjon ble godt tatt vare på og lest meget grundig og godt. Jeg må si jeg nesten av og til blir litt for nostalgisk når jeg sitter og tenker tilbake på disse år, der informasjonen var dyrebar og kjært velkommen. Med den store teknologiske utviklingen som ikke bare har vært innenfor media men også i Avbransjen er det veldig moro å se at Hi-Fi klubben er trofast med sine katalogslepp.

-hifi-1-jpg

Hi-Fi klubben har vært der nå i over 30år og vært en meget godt og trofast aktør i det skandinaviske markedet. De har levert gode lydopplevelse for alle kjøpegrupper og har vært flinke til å følge med i tiden og fornye seg. De har å vært flinke til å provosere folk med sine friske slagord mot sine konkurrenter og jeg husker særdeles godt et av deres første slagord kampanjer, tror jeg ennå har T-skjorten fra den, ”Rack nei takk”. Det var den tiden alle kjøpte stereo-rack med dobbelt kassett dekke, radio, forsterker og platespiller på toppen, men noen simple 3-veis høyttalere til. Slagordene har blitt friskere og friskere de siste årene og årets slagord er ikke noe unntak, ”Du får ikke fet lyd der de selger kjøleskap”.

-hifi-2-jpg

Med at mediebildet har forandret seg en del de siste årene har Hi-Fi klubben fulgt med i tiden, de har nå lanseringer av den nye katalogen med brask og bram. Årets katalog lanseres 30.august, innpakket av masser av tilbud for alle oss som elsker gode lyd og film opplevelser. Med dette ønsker jeg dere en god høst og nyt den nye katalogen fra Klubben.